The Perfect Moment is NOW!

As Salam,
Wah.kemain.
Terima kasih yang mengenali saya melalui Blog Cik Matahariku.
Yup! saya penulis blog itu, dan kini saya one step ahead dengan blog personal yang baru dengan branding nama sendiri:)
Tak susah ke buat banyak blog?
Karang tak terupdate blog. sedangkan yang satu blog pun terkial-kial nak maintain update.hihi.
At least den ado blog, ekau ada?kiki.Jangan marah na.


Orait.
Selain blog personal yang kat sana, blog yang kat sini, saya nak khususkan lebih kepada motivate myself and others.Insha Allah. Sampai satu masa, saya tahu kebanyakan orang-orang yang berjaya, dalam hidup mereka tidak lagi buat atau usahakan sesuatu untuk dirinya sahaja, tapi mereka dah mula berbakti dan berkhidmat untuk kejayaan orang lain pula:)


Teringat cakap cikgu Kaunseling saya time kat Sekolah Menengah dulu, katanya, kita hendaklah berjaya dengan membantu orang lain berjaya.Ceh gitu:)


Lagi satu, saya bukanlah dah berjaya sangat, tapi nak tunggu betul-betul berjaya baru nak kongsi buat hal baik atau ajak buat perkara yang betul, macam dah terlambat je kan? Itu kalau umur panjang, kalau Allah dah panggil balik, rugi pulak rasanya.


So, just remind for today, for you and for me, jom kita buat sekarang.Buat benda yang kita memang dah ada niat, tapi tak juga terlaksana.Tak payah tunggu perfect moment, make the moment perfect.yeahh.Jomm:)



Post a Comment

1 Comments

Kongsikan Ulasan atau Komen Anda Di sini, Terima Kasih:)