Kerja Part Time Yang Paling Best Lepas SPM

As Salam,
Kerja Part Time Yang Paling Best Lepas SPM- Part paling best bila dah habis exam tentulah kita dah tak payah nak fikir pasal buku atau buat ulangkaji kan.haha.Tambah-tambah lagi korang pulak batch student lepasan SPM, yang sah-sah akan banyak betul masa free.Akak dulu pun pernah ambik SPM dik, akak tahu betapa happynya bila dah habis exam SPM tu.

Sementara tunggu result periksa, kena pandai cari peluang untuk tambah ilmu atau nilai diri kita.Peluang pekerjaan selepas graduate, memerlukan calon yang serba boleh dan berdaya saing.Kalau ko cuti 3 bulan tapi dok perabih beras, toksah harap nak hidup senang bila ko dah habis belajar nanti.Ingat tu.

Tapi tu semua sekejap je.Sampai bila ko nak dok mengadap phone atau laptop.Untung kalau ada awek atau boyfriend, ada jugak sebab nak hadap phone tu kan.hahha.Ni pulak, cuti lama, hari-hari tengok movie pun naik bosan.So, apa nak buat buat lepas habis SPM ek?

Time kat sekolah memanglah memanjang happy.Maklumlah duit belanja mak bapak ko yang tanggung.Nanti bila ko dah masuk kolej atau Uni, ko akan tahu susah payah nak dapatkan duit.Tambah lagi course yang ko ambik memang perlukan kos yang besar.Kesian kot mak bapak korang tak berhenti kerja untuk support korang.Buat kerja part time salah satu inisiatif untuk kita bantu dan ringankan beban kewangan keluarga.

Meh sini, akak kongsikan satu good news untuk korang yang dah habis periksa, tak kisahlah periksa kat kolej, Matrik atau Uni, satu part time job yang boleh hilangkan kebosanan korang sebab kita akan dapat bayaran lumayan dengan buat part time job ni.

Taklah susah mana.Asalkan korang ada internet dan laptop kat rumah, setel. Dan jugak ada kemahuan dan serius nak dapat upah lumayan.Kalau tak, ko duduk situ diam-diam.

Berita baik yang akak maksudkan ialah peluang untuk korang bekerja secara separuh masa atau sepenuh masa dengan syarikat dan usahawan dalam talian dari seluruh pelusuk dunia sebagai pekerja bebas hanya dari rumah.

Kerja sambilan ini akan beri peluang kat korang untuk menerima pembayaran upah yang sangat lumayan mencecah lima angka setiap bulan.Tambah asyik sebab bayaran upah akan dibayar dalam nilai USD sebab kebanyakan syarikat yang menawarkan kerja sambilan ini adalah syarikat antarabangsa. Masyuk beb!

Okey macam ni. Mesti korang pun fenin, macam mana nak start atau apply kerja part time ni kan? Siapa nak guide korang? Kerja macam mana yang sesuai untuk korang apply dan banyak lagi.No worries geng.

Akak ada join satu team atau member yang kebanyakannya dah buat kerja sambilan ni.Depa pun dulu sebelum join atau apply buat part time ni, mereka telah mendapat panduan khas yang sekarang ni menjadi rebutan ramai student yang suka buat job sambilan ni.

Panduan yang depa dapat ni, disediakan dalam bentuk e Book yang memerlukan korang DAFTAR DENGAN JOBDIRUMAH untuk dapatkan semua strategi, tips dan cara untuk mulakan kerja part time yang dibayar dengan USD ni.

Kat bawah ni contoh kerja part time yang ditawarkan.Sebenarnya ada banyak lagi.Hampir kesemua jenis pekerjaan di bawah adalah pekerjaan biasa yang boleh dilakukan mengunakan komputer dan dihantar melalui internet.

Pembantu Pentadbiran
  •  Data Entry Specialists
  • Email Handlers
  • Google Search Agents
  • Internet Researchers
  • Transcriptionists
  • Virtual Assistants

Penulisan & Kandungan
  •  Blog Articles
  •  Copywriters
  •  Microsoft Word
  •  Proofreaders
  •  Powerpoint
  •  Translators

Pengurusan Perniagaan
  •  Accounting
  •  Bookkeeping
  •  Customer Service
  •  Data Management
  •  Human Resources
  •  Microsoft Excel

Faedah Mengikuti Grup Jobdirumah
Apabila anda menyertai team jobdirumah ni, anda akan menerima akses segera kepada laman peribadi anda sendiri, yang menyenaraikan lebih 100,000 pekerjaan dalam talian setiap bulan, dan dikemas kini secara automatik dengan iklan tawaran terbaru hampir setiap minit.

Apa yang anda perlu lakukan adalah klik pada huraian kerja yang anda inginkan, dan kemudian tekan butang 'APPLY'.

Tetapi bukan itu sahaja...

Selain akses kepada puluhan ribu pekerjaan dalam talian, anda juga menerima e-Panduan Jobdirumah, serta 4 bahagian siri video tutorial, yang akan menyediakan lebih daripada 120 minit latihan langkah demi langkah dari pakar, tentang bagaimana untuk mendapatkan pekerjaan yang anda mahu, dan dapatkan pendapatan tetap sebagai seorang pekerja dari rumah.

Panduan ini adalah dalam bentuk DIGITAL, anda akan dapat mengakses panduan dan tutorial ini di laman web ahli selepas anda aktifkan keahlian anda nanti.

Eh, banyak pulak akak menceceh dalam post ni.Pandai-pandailah korang explore nanti bila korang dah daftar sebagai member jobdirumah. Banyak jugak testimoni yang berkongsi pengalaman mereka buat part time dengan syarikat international ni.Ingat ya, bukan setakat 100 kekosongan kerja sambilan, malah hampir 100 000 kekosongan kerja part time yang boleh anda lihat apabila anda menjadi member jobdirumah ini. 

Macam mana nak daftar jadi ahli jobdirumah ?Ko klik je pic kat bawah ni. 


Orait, jangan lupa apply deh.Manalah tahu, berkat kerajinan, kesungguhan dan komitmen korang buat part time tu nanti, dapat jugak melaram dengan moto baru.ishh.Takpun, korang dapat melaram pakai barang make up yang mahal, beli baju lawa-lawa walaupun cuma buat part time masukkan data entry atau blog writer dari rumah je. Lumayan beb!

Post a Comment

1 Comments

Kongsikan Ulasan atau Komen Anda Di sini, Terima Kasih:)