Cik Matahariku Quotes

Dengan Bismillah,
Alhamdulillah, Blog terbaharu ini saya dedikasikan kepada sahabat dan kenalan yang banyak mendewasakan saya dengan pelbagai kenangan dan pengalaman yang bukan sedikit.


Hidup itu sendiri kenangan.Kenanganlah yang kita bawa tatkala berjauhan dengan sahabat atau bila bersendirian.Pernah saya baca dalam satu buku, katanya yang kita rindu bila berpisah dengan sahabat atau orang tersayang bukanlah dirinya tetapi moment atau kenangan yang tercipta bersamanya dan moment itulah yang kita ingin ulang semula:)

Orait, doakan semoga saya diberi kemudahan dan istiqamah membangunkan dan memperkenalkan blog ini kepada readers yang lain.InshaAllah.amiin.

Terimalah Quotes saya yang pertama, salam perkenalan kepada semua:)

kata kata hikmah


Post a Comment

1 Comments

Kongsikan Ulasan atau Komen Anda Di sini, Terima Kasih:)